Somebody Has to Shoot the Picture (1990)

Drama / Thriller

geregisseerd door Frank Pierson
met Roy Scheider, Bonnie Bedelia en Robert Carradine

Een ter dood veroordeelde huurt voor zijn executie op de elektrische stoel een fotograaf in. Kort voor de executie komt deze bewijsmateriaal op het spoor, waardoor hij denkt dat de veroordeelde onschuldig is.

Ik hoorde van mijn vader dat dit een goede film is. Vreemd dat er pas 1 keer op gestemd is want hij ligt bij ons toch gewoon in de videotheek. Ik ga deze film komende week wel huren.

avatar van dutchtuga
Zeer aardige thriller die geen moment verveelt. Scheider is zoals altijd goed in zijn element en het script geeft op een interessante wijze kritiek op de doodstraf in de USA. Verder nergens bijzonder maar een tussendoortje als dit kan er bij mij altijd wel in.