Miracle on Interstate 880 (1993)

geregisseerd door Robert Iscove
met David Morse, Len Cariou en Rubén Blades

Op 17 oktober 1989 wordt San Francisco getroffen door een aardbeving van 7.0 op de schaal van Richter. Eén van de gevolgen van de ramp is het instorten van de snelweg 'Interstate 880'. Vele weggebruikers worden bedolven onder lagen asfalt en beton. Dokter Jim Betts en andere reddingswerkers doen wanhopige pogingen om de zes jaar jonge Julio Beruman en zijn zusje uit hun benarde positie te bevrijden. Ook havenarbeider Buck Helm ligt begraven onder de puinhoop. Zijn vrouw en kinderen wachten dagen in onzekerheid over zijn lot.

avatar van DieGo
Bij het zappen blijven hangen bij deze film toen ik David Morse zag. Film stelt niet veel voor maar Morse is weer goed op dreef.