• 8.229.078 stemmen

Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks (1976)

Avontuur / Erotiek | 93 minuten / 85 minuten (alternate cut)

Genre: Avontuur / Erotiek

Speelduur: 93 minuten / 85 minuten (alternate cut)

Alternatieve titels: Ilsa, Keeper of the Oil Sheik's Harem / Ilsa, Gardienne du Harem des Rois du Pétrole / Harem Keeper of the Oil Sheiks

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Don Edmonds

Met onder meer: Dyanne Thorne en Max Thayer

Over Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks

"Ilsa's back! ...More fierce than ever! With brutal fury she enslaved an empire and shocked the world!"

CIA agent Adam komt in de harem van een perverse sjeik terecht. Hij begint een relatie met harembewaakster Ilsa. Zij genieten volop van vrouwelijk schoon en vechtkunst van de zwarte schoonheden Velvet en Satin.

imageimage

avatar van zombie

zombie

Echt iets voor de sadisten onder ons....

avatar van ToNe

ToNe

Waar Ilsa, She-Wolf het moest hebben van de gruwelijke maar inventieve martelingen, leunt deze Ilsa voornamelijk op de sexploitatieve mogelijkheden van het onderwerp, nl. de harem.

Ouwe tang Thorpe vond ik minder krengerig zonder haar zwarte uniform.

avatar van katie morosky

katie morosky

Hilarisch hoe onvoorstelbaar slecht dit is! Die dialogen! Die acteurs (?)! Die montage! Het verhaal! Deze film is waarlijk een juweeltje der onbedoelde pret.

avatar van Waku

Waku

Na Wovin van de SS weet je wat je te wachten stond.

Maar zelfs dit genre kan zich zelf nog (verder ) verzieken.

avatar van dutchtuga

dutchtuga

Sleaze van de bovenste plank .

Wat een onzin krijgen we hier allemaal voorgeschoteld zeg. Die vrouwen die aangevoerd worden in kisten Geweldig! Dat acteerwerk ook, vooral van de meisjes. Zo ongelooflijk slecht allemaal. Maar als liefhebber geniet je er des te meer van.

Vond dit deel zelfs nog wat vermakelijker dan She Wolf denk ik. Misschien door de extra kwantiteit bloot.

Ook hier wordt het nergens echt schokkend. Wat mensen zo erg shockeert in dit soort films snap ik niet helemaal. Dingen worden zo absurd gebracht dat het gewoonweg niet serieus genomen kan worden.

Thorne zet weer een erg leuke Ilsa neer, hoewel ze hier wat milder is. In het laatste half uur wil het nog wel eens inzakken maar dat boeit me niet. Het totaalplaatje is er eentje om te onthouden.

Vermakelijke onzin. 3,5*

avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

• 20197 berichten

imdb over Dyane Thorne:

(August 2004) Is an ordained minister working at her own private chapel in Las Vegas, Nevada with her husband Howard Maurier

avatar van dutchtuga

dutchtuga

Klopt. Zullen al die kerkgangers haar geschiedenis kennen denk je?

avatar van ToNe

ToNe

Ze zal wel mensen tot het echt verbinden.

Ilsa, het is wat anders dan Elvis.

avatar van TinkerTex

TinkerTex

Ilsa houdt deze keer iets vaker haar kleren aan, maar talloze andere beeldschone vrouwen geven zich continu bloot. De setting van een harem leent zich er ook uitstekend voor. Qua martelingen gaat het er grof aan toe, maar iets minder dan in She Wolf of the SS. Het is allemaal zo fout, maar wel vermakelijk. Ook het explosieve einde mag er wezen. Al geeft ze zich minder bloot, Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks is een aardige exploitatie die door Thorne overeind wordt gehouden.

Theunissen

Helaas dit was echt bagger van de bovenste plank. Verhaal is echt intens triest en hetzelfde geldt ook voor de martelingen. Zelfs het bloot gehalte enorm tegen. Er zijn best redelijk wat vrouwen die uit te kleren gaan maar die vrouwen zijn niet bepaald aantrekkelijk (zeker die twee Afrikaanse vrouwen). Ook Dyanne Thorne gaat nauwelijks uit de kleren (1 of 2 keer maar) en dat is zeer jammer want zij draagt (ze heeft trouwens zelf enorm veel te dragen) toch min of meer deze films. Nee deze film was zo slecht dat ik hem veelvuldig vooruit heb moeten spoelen. Enkel de laatste 15 minuten zijn het aankijken nog een beetje waard en dat komt vooral omdat Dyanne Thorne in dat gedeelte uit de kleren gaat. Nee snel vergeten deze bagger.

avatar van Askikker

Askikker

Weer een heerlijk foute film van Ilsa.

Wel wat minder dan She-Wolf, maar die was ook niet te overtreffen natuurlijk.

Alles is weer heerlijk fout aan deze film, en wat een heerlijkheid blijft Dyanne Thorne toch

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19441 berichten

Ik was erg ontgoocheld in Ilsa She-Wolf dus was ik er niet meteen op gebrand om de andere films te zien. Een ongegronde vrees nu dat ik de opvolger heb gezien die me een pak beter is bevallen. Acteerwerk is weer niet om over naar huis te schrijven, maar in tegenstelling tot zijn voorganger werd deze nooit saai. Of er nu meer of minder bloot te zien was kan ik me niet herinneren in elk geval was er altijd wat te beleven zij het in de vorm van naakte dames, geweld of martelingen met zelfs een portie gore. Vooral die twee zwarte dames waren wel sexy in alles wat ze deden (topless vechten enkel in G-string waarom niet). Ilsa was zelfs wat sympathieker hier.

avatar van Noodless

Noodless

Ik heb heel lang geleden ooit eens een stukje gezien van Ilsa She-Wolf, maar kan daar niks meer van herinneren. Dus eigenlijk is dit pas mijn eerste film van Ilsa. Eerlijk gezegd is deze film veel beter meegevallen dan ik dacht. Ik had toch wel wat vooroordelen bij deze prent, maar de film biedt toch wat meer dan alleen maar naakte dames. Lekker bruut op sommige momenten en de film blijft gewoon vermakelijk in zijn totaliteit. Nu ken ik Uschi Digard ook ( blijkbaar ook een label te verdienen met haar ), maar ik vond Su Ling en Haji leukere verschijningen qua boezems. Dyanne Thorne is nu niet meteen de meest mooiste lady hier, maar haar body kon toch wel tellen. En haar rol vond ik ook wel best vermakelijk : een bitch met toch een hartje. Ben nu toch benieuwd naar die andere films. 6/10

avatar van joolstein

joolstein

Ilsa is op de één of andere manier terug? Dat ze doodging in de eerste film hield de makers er blijkbaar niet van om doodleuk met een vervolg op de proppen te komen. Deze keer verhuizen we van de vernietigingskampen van Duitsers naar de woestijnen van het Midden-Oosten. Waar één of andere Arabische oliesjeik op zijn ontvoerde blanke slavinnen zijn erotisch-sadistische afwijkingen botviert. Die speeltjes gaan wel eens stuk dus als de film begint komen er net een drie nieuwe binnen, dames met zoveel acteertalent dat ze alle drie wel eens waren te zien in een Russ Meyer-film! Tja van het eerste deel van de Ilsa-serie was ik al niet heel erg kapot maar had inderdaad meer tortuur-scènes dan het overgrote gros van andere Nazisploitatie-films. Het is dan ook volkomen logisch dat je in een vervolg minder bloed en meer borsten en slapstick-humor stopt! Echt dat was ook net wat je wil zien; naakte voluptueuze vrouwen die eten (het smerigste in heel de film!) een knullige vechtscène met de topless zwarte vrouwen Satin en Velvet of de half hangende borsten van Dyanne Thorne. Tja je voldoet daarmee precies aan de regel hoe meer naakt in een film hoe slechter de rest van de film wordt! De dialoog is slonzig, de actie is bedroevend en het bloed vloeit minder...eigenlijk ging het veel meer naar een gewone sexploitation. Het is dat in het Nazisploitatie-genre andere nog veel slechter presteren...waardoor deze film niet eens zo heel slecht was maar een voldoende scoort het niet!