Dangerous Attraction (2000)

Canada
Thriller

geregisseerd door Penelope Buitenhuis
met Linden Ashby, Rae Dawn Chong en Andrea Roth

Een succesvolle reclamevrouw komt terecht in een gevaarlijke machtsstrijd, bovendien gelardeerd met moord, wanneer ze de ware identiteit probeert te achterhalen van de twee mannen met wie zij een relatie heeft.

avatar van JDSsmetje
Voor alle duidelijkheid, het is een erotische thriller. Maar spannend is hij allesbehalve. Het script is zeer slecht en het verhaalgedeelte is totaal niet de moeite om naar te kijken. Ook zijn de acteerprestaties niet altijd even goed, enkel Linden Ashby doet het niet slecht. Haar vlam is trouwens zeer irritant, al was dat ergens wel de bedoeling. Uiteindelijk moet ik de conclusie trekken dat dit echt zwak was, heb hem trouwens een halfuur voor het einde uitgezet. Zwak al is Linden Ashbey wel een knappe actrice.

avatar van Noodless
Sorry , voor alle duidelijkheid Linden Ashbey is een acteur !
En hij deed het niet slecht, want dat was zijn rol.
Het verhaal stelt niet veel voor, maar dat weet je wel bij dit soort films.
Andrea Roth zorgde voor het erotische aspect. De kern van het verhaal had je als kijker wel heel snel door, aangezien een bepaalde acteur twee rollen speelt. Een film op voorhand uitzetten, mis je toch altijd wel iets van de film. Zo ook hier, het motief van de dader.
Al bij al een matige film...een film voor vijf tv op woensdag ??? hihi 5/10

avatar van JDSsmetje
Sorry voor de vergissing, bewerken is jammer genoeg te laat. Ik zette de film niet alleen uit omdat ik hem niet graag zag maar ook omdat Snow Cake begon, anders had ik hem wel uitgekeken.