• 11.504 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Nico Mastorakis

Met onder meer: Daniel Hirsch, Joe Estevez en Jared Moses

Gesproken taal: Engels

Plot The Zero Boys

"Dawn Of A New Breed Of Heroes"

Drie stelletjes stranden 's nachts bij een verlaten boerderij, die door een viertal zwervers is omgetoverd tot een groot martelkamp. Overal liggen skeletten en lijken. Als een van de jongens met zijn Uzi een martelkamer vernield heeft, hebben de zwervers het op de stellen gemunt. Een vlucht lijkt zinloos...

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Skuller

Skuller

vroeger (een jaar of 12 geleden) gezien, toen vond ik hem echt goed. zou hem nog wel eens willen zien.

avatar van Wouter

Wouter

"The Nico Mastorakis Collection".....

LOL

avatar van Waku

Waku

Nostalgie, behoort tot een van de eerste films die ik gezien heb.

Was nog VHS...VHS ja....video

avatar van 606

Nee het was het niet, af en toe aardig maar voor de rest niet bijzonder helaas.

2 sterren

avatar van Reinbo

Reinbo

Fijn 80's filmpje met een goede dito vibe. Helaas duurt het allemaal even voordat het los gaat en ook daar had meer uitgehaald moeten worden. Maar de sfeer is zeker ok.

Toch wel ruime 3*

avatar van jipt

jipt

Wel leuk jaren 80 product. 3*

Soundtrack is van niemand minder dan Hans Zimmer en Stanley (Deer Hunter) Myers

avatar van Musicman10

Musicman10

Jeugd sentiment!Vond deze film in die tijd echt spannend!

avatar van dutchtuga

dutchtuga

Op papier heeft The Zero Boys veel mee (Maroney, Zimmer, Estevez) en qua sfeer doet de film het ook wel goed, maar echt overtuigen doet Mastorakis nergens. Zimmer mag dan wel een grootheid nu zijn, zijn nerveuze score irriteert vooral. Lees mijn langere recensie hieronder:

The Zero Boys (Nico Mastorakis) – blu-ray recensie | It's Only a Movie - itsonlyamovie.nl

avatar van Phantasm

Phantasm

Gewoon waardeloos, je moet van deze zooi houden, geen verhaal, geen spanning.

avatar van EVIL '84

EVIL '84

Fijne 80's kaas! Goede sfeer, juiste kapsels, kleding, verlaten huis, mistmachine, martelschuur, 80's soundtrack, slechte acties/keuzes van de hoofdpersonen en psycho's in het bos! Top! Wel wat jammer van het open en abrupte einde van de film. Smaakte naar meer! Ik kon er niet echt uithalen dat de bad guys zwervers waren zoals in de omschrijving staat, eerder psychopaten met een Vietnam trauma ofzo.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Op zich een leuk, maar simpel verhaal met een fijne setting. Met een leuke intro, maar rondom het huis in het bos toch maar weinig fun. De uitwerking is op het gebied van zowel actie als horror niet goed genoeg uitgewerkt, waarna het toch vrij tegenvallende einde zorgde voor een flinke teleurstelling. Inhoudelijk was er meer uit te halen met dit materiaal, maar helaas is The Zero Boys toch uiteindelijk een film die niet al te lang zal blijven hangen.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

Ik had een lijst opgesteld van films met scream queens die er niet vies van waren om uit de kleren te gaan. Dit was er een van, maar helemaal zeker was ik uiteindelijk niet meer van met een titel als 'The Zero Boys'. Ja er werd wel in 'gescreamd' maar bloot nada. Ook had ik het gevoel dat dit wel eens de minste van de lijst ging zijn en vandaar dat ik met deze ben begonnen. Laten we hopen dat ik gelijk heb en het vanaf nu enkel leuker kan worden.

Op zich is de opzet wel interessant en je krijgt bij de eerste moord(poging) (die vrij lang op zich laat wachten) wel het gevoel dat het wel wat anders kan worden dan de standaard slasher. Maar uiteindelijk wordt dan toch de gebruikelijke formule gevolgd. Een klopjacht, een kat- en muisspel met niet bijster interessant personages met het verschil dat het slachtvee net iets meer terugvecht dan gebruikelijk is. Verder onderscheidt het zich nog door de setting die nogal wat 'traps' herbergt. En toch heb ik er niet zo erg van genoten. Dat komt wellicht door de lange aanloop, de lage body count en het allemaal aan de brave kant bleef. En dan het einde, dat zo plots kwam zonder dat er eigenlijk een conclusie kwam. Het leek er meer op dat de voorraad film of het geld op was.

avatar van jordandejong

jordandejong

Pffff. Kinderhorror. Alles zo braaf en degelijk mogelijk. Characters zijn oninteressant en verhaal is infantiel. Helaas wordt dit ook niet gecompenseerd met humor of gore. Het einde is inderdaad bizar abrupt. Alsof ze geen idee hadden hoe ze er een einde aan moesten knopen. Maar eerlijk gezegd was ik er niet rouwig om toen de aftiteling instartte.

avatar van robertinho

robertinho

Een hele krappe 2,5 ster. Aan het begin is dat huis nog wel een toffe setting: verlaten, mist, onweer, gore schuur erbij. Maar uiteindelijk wordt er heel weinig mee gedaan en de dingen die wel gebeuren zijn zeer abrupt of niet bijster spannend.

R.i.p. Rip.