Invincible (2001)

Verenigde Staten / Canada
Actie

geregisseerd door Jefery Levy
met Billy Zane, Byron Mann en Stacy Oversier

Slate, niet bepaald de ideale schoonzoon, is in het bezit van een helft van een oeroud tablet, waarmee hij de aarde kan opblazen. Daarmee zouden de Shadowmen, donkere engelen, eindelijk bevrijd worden. Als hij ook over die andere helft beschikt kan hij zogezegd zijn gang gaan.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
ah, de tweede keer dat het voorkomt op MovieMeter (zelfde titel, zelfde jaar, andere film)

inmiddels al de derde keer Jordy

Hoes staat "The Best Martial-Arts-Action-movie ever!!!" , ik zeg: "Best Bull Shit Film Ever". Alleen begin vond ik best goed. Dus 0,5* voor beginstukje. Anders is het echt geen sterretje(s) waard.

Een van de meest verschrikkelijke films die ik gezien heb na 10 minuten kun je eigenlijk gaan slapen, een porno film boeit nog meer dan dit.
Jammer dat je niet lager als een 0.5* kunt geven

avatar van WB
WB
Billy Zane? Dat lijkt me nou net geen gozer voor Martial Arts (ken em alleen van Titanic en Sniper). Kreeg zeker weinig films aangeboden na de Titanic

kArIzMa_TuRk
ik vond deze film eigenlijk wel goed. mooie plek waar ze aan het trainen zijn. krijgt een goeie 2,5* van mij

Justice4All schreef:
Hoes staat "The Best Martial-Arts-Action-movie ever!!
Dat staat er helemaal niet..

TimD
O jawel.

kArIzMa_TuRk
alleen bij jou misschien, maar ik heb deze film met hetzelfde hoes. het staat er niet.

avatar van Jazzthieve
Wow, als mensen spreken over een barslechte film, dan kunnen ze deze als maatstaaf gebruiken, ongelooflijk slecht is deze er is dan ook niets goed eraan. Als je graag Power Rangers ziet dan zal deze misschien iets voor je doen.

kArIzMa_TuRk schreef:
Dat staat er helemaal niet..
Geloof me... Stond er echt op