Human Desires (1997)

Alternatieve titel: Indecent Behavior 4

Thriller / Erotiek

geregisseerd door Ellen Earnshaw
met Shannon Tweed, Christian Noble en Dawn Ann Billings

Alicia Royale is een modekoningin. Zij besluit als promotiestunt een groots pyamafeest te houden. Op de avond van de happening wordt één van de modellen dood aangetroffen in het zwembad. Zelfmoord luidt het politiebesluit. Zoë Taylor denkt daar anders over. Zij vraagt privé-detective Dean Thomas om de zaak te onderzoeken.

Clapboy
Gekocht bij de kringloop, gemiddeld filmpje met wat seks en spanning, vond het nog wel vermakelijk.
De andere delen niet gezien, maar dit is een losstaand verhaal dus dan ook goed te kijken. Ging wel.