9 ½ Ninjas! (1991)

Alternatieve titel: 9,5 Ninjas!

Komedie / Actie

geregisseerd door Aaron Barsky
met Michael Phenicie, Andee Gray en Robert Fieldsteel

Een voorzichtige en gedisciplineerde martial artiest traint een jonge vrouw op de oude wijze van de ninja's. Zijn leven wordt spannender als blijkt dat een paar ninja's zijn jonge leerlinge willen vermoorden. Hij besluit om haar te helpen.

avatar van bramnoor
Staat al een jaar in de kast, ik heb nog steeds niet de mooed om hem te kijken.
(gewonnen met een prijsvraag)
Zal ik het wagen of......

avatar van mikeh
nee niet doen

avatar van RuStY NaiL
1* voor de moeite(die ze niet hebben gedaan)!

dominion
Gigantisch flauwe shit film !

Een van de slechtste komedies die ik ooit heb gezien.
Poster zag er leuk uit en had een erg foute film verwacht maar dat viel dus vies tegen.
Heb echt letterlijk geen een keer gelachen in de hele film.

Hij was een eurotje toen ik hem kocht en vond het alsnog zonde voor me geld want dit was echt een boutfilm.
Nadat ik de film had gezien had ik hem ook gelijk de prullenbak in gedonderd want daar verdient hij wel een plek.

Dit was echt zonde voor me tijd.