A Piano for Mrs. Cimino (1982)

geregisseerd door George Schaefer
met Bette Davis, Penny Fuller en Christopher Guest

Als de 73-jarige Esther Cimino dement lijkt te worden, bekommert alleen haar kleindochter Karen zich om haar en zorgt ervoor dat haar oma in een tehuis terecht komt. Daar krijgt Esther weer zelfvertrouwen en ze komt in actie als ze hoort dat haar huis en winkel inmiddels verkocht zijn.

avatar van Tanita
Heel goed, in mijn herinnering, met een fantastische Bette Davis, en een gemiddelde van 8.7 op IMDB spreekt wel boekdelen (maar met een gevaar voor overdreven nostalgie).

En er is nog geen DVD-uitgave. Amazon heeft nog een VHS-tape in de aanbieding voor bijna 20 Dollar, dat is inmiddels ook al 20 Euro...