Prey of the Chameleon (1992)

Actie / Thriller

geregisseerd door Fleming B. Fuller
met Daphne Zuniga, James Wilder en Alexandra Paul

Patricia wordt tijdens een regenstorm door J.D. opgepikt. Maar ... Patricia is niet wie ze lijkt. De echte is vermoord. De vrouw naast J.D. is 'de Kameleon', een mooie jonge vrouw die gevlucht is uit een psychiatrische inrichting en een dodelijk spoor achterlaat. Ze raakt bevriend met haar slachtoffers, doodt hen en neemt hun identiteit aan. Wanneer J.D. wordt verleid door Patricia, beleven ze een hartstochtelijke nacht. De volgende morgen krijgt J.D. echter de schrik van zijn leven: hij ziet hoe zij zich verandert in hem.

avatar van Famous Person
Zalig film met 3 sterren van Melrose Place.