Big and Hairy (1998)

Familie

geregisseerd door Philip Spink
met Robert Karl Burke, Richard Thomas en Trevor Jones

De twaalfjarige Picasso Dewlap (Burke) ontmoet in het bos het grote harige wezen Bigfoot. Hij ontdekt dat het beest een enorm talent heeft voor basketbal en schakelt hem in voor zijn team.

avatar van wackyboy
Okay, ik geef toe; ik schaam me dat ik vanmiddag in deze film ben blijven hangen en dat ik hem niet heb uitgezet. Dat is te danken aan een staat van lethargie waarin ik wegzakte na een ochtend moutainbiken. Anyway; dit misbaksel is een kruising tussen Harry and the Hendersons en Teenwolf. Beide films zijn stukken beter als deze en dat zegt wat.
Het enige intrigerende aan deze film is dat John Boy Walton er in meespeelt en dat hij nog steeds die moedervlek op zijn gezicht niet heeft laten weghalen. Neem een voorbeeld aan Dries van Agt!

waarom zo'n slechte punten?!
is toch e plezant filmpje om op een saaie zaterdag
te bekijke!