The Myth of Fingerprints (1997)

Drama / Komedie

geregisseerd door Bart Freundlich
met Blythe Danner, James LeGros en Julianne Moore

Zo te zien... een gewone Amerikaanse familie. Maar zij zijn pas drie jaar bij elkaar. De vier volwassen kinderen komen 'Thanksgiving' vieren. Het wordt een bijeenkomst waarbij iedereen met de waarheid wordt geconfronteerd.

Ik had alleen het laatste half uur gezien Had de rest ook wel willen zien want ik vond het wel interessant

Ik heb h'm liggen kijken in bed onder het mom dan val ik lekker bij in slaap. Niet is minder waar deze film heeft mij zowaar midden in de nacht wakker kunnen houden.

Super cast, interessant en realistisch verhaal. Deed me een heel klein beetje aan Festen denken alleen qua verhaal dan. Een familie die bij elkaar komt een een feestdag te vieren. De spanning van een familiegeheim en spanningen tussen familieleden.

Uitstekend geacteerd door Julianne Moore maar ook Noah Wyle was voor mij verrassend goed. Ik kende h'm alleen van ER maar daar deed hij mij helemaal niet meer aandenken.