Joshua's Heart (1990)

geregisseerd door Michael Pressman
met Melissa Gilbert, Tim Matheson en Matthew Lawrence

Claudia (Melissa Gilbert) denkt in architect Tom (Tim Matheson) de man van haar dromen ontdekt te hebben. Als hun relatie mis loopt, mist ze vooral zijn 10-jarige zoontje. Ze overweegt een rechtszaak over de voogdij.

Waar slaat dat Boxleitner op?
En is het wellicht niet mooier om de filmnamen te gebruiken in het verhaal ipv de acteursnamen?

avatar van narva77
Vind ik ook; liever de filmnaam dan de naam van de acteur.