Shakedown (2002)

Actie

geregisseerd door Brian Katkin
met Ron Perlman, Erika Eleniak en Fred Dryer

Shakedown, vertelt het verhaal van Julie en Scotty die onder dwang een bank moeten beroven. Als ze stuiten op een groep terroristen die op zoek zijn naar een biologische bom, escaleert de zaak. Als ook de FBI zich ermee bemoeit, en Los Angeles wordt opgeschrikt door een hevige aardbeving, zijn Julie en Scotty de enigen die een ramp met de biologische bom kunnen voorkomen.

Verwacht niet veel van voor vanavond. Maar toch ben ik een klein beetje nieuwsgierig hoe deze film zal zijn.

avatar van matthijs_013
Erika Eleniak is een aardige vrouw
Helaas wil ik liever Van Helsing kijken vanavond.

avatar van Slater
Deze komt na VH
Verder is Ron ook wel een grappige man om naar te kijken, geen idee hoe deze (waarschijnlijke B) film zal zijn.