Follow Your Heart (1998)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Lorenzo Doumani
met Brenda Epperson Doumani, Ted McGinley en Leah Remini

Taylors moeders laatste wens was dat haar dochter zou trouwen voor de liefde. Nu, 20 jaar later, heeft Taylor geen liefdesleven, geen baan en geen geld. Als zij en haar beste vriendin Angie besluiten om van New York naar Los Angeles te verhuizen, ontmoeten ze een knappe buschauffeur, Jimmy. Taylor moet nu kiezen tussen Jimmy enerzijds, of de veiligheid en financiële zekerheid bij Scott, haar vrijgezelle baas en miljonair anderzijds.

avatar van *eef
Dit is een zelfde soort film als de nederlandse: 'Allice in glamourland'. Erg leuk en grappig, maar je kan al wel raden voor wie ze kiest.

Dick2008
Romantisch wel, zij het oppervlakkig, maar komisch? Gewoon luchtig filmpje dat voor een keer nog wel te doen is. Zodra beide mannen zijn voorgesteld weet je al meteen voor wie ze kiest. De boel wordt dan gewoon gerekt tot het einde. Mierzoet filmpje, lijkt wel een film uit een boeket -reeks. In deze film Ted McGinley bekend van de serie Married with children en Bernie Kopell van de dokter uit de Love boat-serie. 3.0