• 11.452 nieuwsartikelen
  • 9.038.551 stemmen

South Park: The End of Obesity (2024)

Animatie / Komedie | 50 minuten

Genre: Animatie / Komedie

Geregisseerd door: Trey Parker

Met onder meer: Trey Parker, Matt Stone en April Stewart

Gesproken taal: Engels

Plot South Park: The End of Obesity

De komst van nieuwe medicijnen om af te vallen heeft grote gevolgen voor alle inwoners van South Park. Eric Cartman is vastberaden om het levensveranderende geneesmiddel in handen te krijgen, nadat hij geen toegang krijgt. Hij schakelt vervolgens de hulp van zijn vrienden in, die hem met tegenzin helpen.

The Oceanic Six

Niet de beste South Park special, maar toch best vermakelijk met een verhaal rondom de drugs waarmee je af kunt vallen. Het grappigste vond ik wel de reden waarom Cartman slank wilde zijn, omdat hij dan mensen kon beledigen en zij hem niet omdat hij niet langer dik is. Maar zo vanaf de helft van de special vond ik het saaier worden met die drugstransporten. South Park is toch geschikter voor afleveringen van 25 minuten, hoop dat we dat snel weer gaan zien.

The Oceanic Six

stinissen voel jij geen schaamte dat je echt jarenlang al de scores van animatiereeksen e.d. verknalt op deze site? Je moet serieuze moeite doen deze special te kunnen zien, nota bene op de dag van de release, waarom ram je daarna alles de grond in?

Echt heel jammer dit.

avatar van catdog

catdog

Echt heel jammer dit.

Ik verbaas me überhaupt als ik de hoeveelheid stemmen zie. Alleen in de afgelopen paar dagen al. Misschien is het Trailermeter? Of Synopsismeter?

avatar van Walter S.

Walter S.

Het is ook vrijwel onmogelijk om alles te zien wat stinissen pretendeert te kijken, hij kijkt volgens mij vaak 5 minuten, vind het niks en hup, weer een 0,5 of 1,0.

Niet alleen bij animaties maar ook bij andere films bloedirritant.

Maar nieuwe South Park dus, cool!

Walter S. schreef:

Niet alleen bij animaties maar ook bij andere films bloedirritant.

Maar nieuwe South Park dus, cool!

Wat en hoeveel hij kijkt moet hijzelf weten, maar deze special staat niet op een Netflix of iets. Dus je moet er serieus moeite voor doen deze te kunnen kijken. Waarom zou je dat doen als je South Park kut vind?

Dit soort films krijgen maar weinig stemmen, dus een heel laag cijfer heeft gewoon invloed op de score. Heel jammer.

Mijn kleinzoon vind het geweldig ik haat het.

Dus jouw kleinzoon download deze special?

Kijk het gewoon niet joh. Ontzettend flauw om elke score kapot te maken.

avatar van Kondoro

Kondoro

Of ik leef in een Deja Vu, of deze discussie is al eens eerder geweest .

avatar van Walter S.

Walter S.

Mijn kleinzoon vind het geweldig ik haat het.

Ik stem ook niet op dingen die mijn dochter leuk vindt en waar ik niks aan vind. Het is niet zo dat het verplicht is op alles waar je een vlaag van mee krijgt te stemmen. Dat je SP niks vindt hoef je bijvoorbeeld niet elke keer weer te laten blijken met een extreem laag cijfer.

Walter S. schreef:

Ik kijk geen vlaag maar alles .

The Oceanic Six schreef:

Dus jouw kleinzoon download deze special?

Kijk het gewoon niet joh. Ontzettend flauw om elke score kapot te maken.

Elke score komt op het einde altijd juist en ja hij heeft hem ge pinda.. kan hij nog beter als ik inmiddels kunnen die kinderen alles beter als ons op die leeftijd, 12 jaar alleen geen smaak

stinissen schreef:

Maar snap je het misschien als je naar de score kijkt? Dit soort films krijgen geen 500 stemmen. Er zijn 6 stemmers, 5 door mensen die gewoon graag South Park kijken en een voldoende geven en 1 door jou, iemand die alles kapot stemt in een bizarre drang alles te kijken wat voor je neus komt. Je kan ook gewoon niet South Park kijken met je kleinkind als je het al jaren troep vind. Nu lijkt dit weer een middelmatige film, alleen door 1 flauwe onvoldoende.

avatar van Uier

Uier

• 1949 berichten

Ik kijk het ook graag, maar deze aflevering is nochtans redelijk kut. Alleen Randy was weer vermakelijk.

Jammer, vond het laatste seizoen juist weer de goede kant op gaan.

avatar van weerwolf79

weerwolf79

Mijn kleinzoon vind het geweldig ik haat het.

fijn dat je kleinzoon het leuk vind, ik snap alleen niet dat je wel kijkt en dan nog een 1 geeft ook. Kijk gewoon niet.

weerwolf79 schreef:

Ik bepaal zelf wat ik kijk.

Jij geeft Howl (Film, 2015) 1 ster en dat is je goed recht hoor en die vond ik wel ok. Laat ieder in zijn waarde.

avatar van Shadowed

Shadowed

Wederom leuk. Regisseur Trey Parker vindt altijd wel een manier om de hedendaagse samenleving op de hak te nemen en binnen de tijd van nu kunnen ze lekker veel inspiratie opdoen. South Park ligt sowieso binnen mijn straatje, maar hebben recentelijk een wat mindere periode gekend. Ondertussen zijn ze bezig met een opmars en The End of Obesity vertraagt dat in geen enkel opzicht. Genoeg lollige grapjes, leuke personages en een uitgesponnen finale die The Road Warrior kopieert. Een echt hilarisch niveau wordt nergens bereikt en bepaalde grollen worden wat te veel gebruikt, maar verder heb ik me wederom erg vermaakt en kijk met smacht uit op de volgende semi-film.

stinissen schreef:

Ik bepaal zelf wat ik kijk.

Joh, snap je het nu echt niet? Het gaat er niet om dat je een film een slecht cijfer geeft maar dat je bewust dingen gaat bekijken die je kut vind en daarmee de scores verpest. Echt een belachelijk argument dat je kleinkind South Park download en dat elke keer weer bij jou komt kijken terwijl jij het haat. Naast het feit dat ik er niks van geloof is het gewoon simpel om te zeggen: nee dank je, kijk jij maar. Elke tekenfilm, animatiefilm, komedie stem jij bewust kapot.

The Oceanic Six schreef:

De laatste 50 stemmen heb ik wel 25 films gestemd met 3.5 en ja tekenfilms.

En je kunt beter een film kijken dan je zo druk te maken.

Ik stop met de discussie, verloren tijd.

Alle film van deze regisseur zijn bijna allemaal ok

I Taw a Putty Tat (Film, 1948)

En je weet pas als het kut is als je hebt gekeken.

avatar van MisterPink

MisterPink

The Oceanic Six schreef:

Aldus de zelfverklaarde Gojira liefhebber die 4 keer één ster en 6 keer anderhalve ster uitdeelt.

avatar van joolstein

joolstein

"Who need American Healthcare when we have TikTok and YouTube?"

Deze South Park-special was wederom erg goed en had veel grappige momenten; het suiker-cartel van de ontbijtgranenmascottes inclusief een Mad Max actiescene, De Lost Boys-scène met het nummer “Het enige wat we moeten doen is navigeren door het Amerikaanse gezondheidszorgsysteem” Naveltruitje-Ozempic moeders, Cartman's Cereal Bomb Oppenheimer en de tien keer meer destructieve ontbijt-bom Stormy Daniels en uiteraard de Lizzo-grap. "rich people get Ozempic, poor people get body positivity" Ik vond het geweldig en moet eigenlijk gewoon meer South Park kijken!