• 11.235 nieuwsartikelen
  • 9.022.200 stemmen

Woody Woodpecker Goes to Camp (2024)

Familie / Komedie | 100 minuten

Genre: Familie / Komedie

Geregisseerd door: Jonathan A. Rosenbaum

Met onder meer: Eric Bauza, Chloe De Los Santos en Savannah La Rain

Gesproken taal: Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Woody Woodpecker Goes to Camp

De specht Woody Woodpecker wordt op een dag opeens uit het bos gezet. Hij moet op zoek naar een nieuwe thuis en denkt weldra een mooie woning te hebben gevonden als hij aankomt in Kamp Woo Hoo. Dan ontdekt Woody dat er een inspecteur is die het kamp dreigt te sluiten.

avatar van teigertje

teigertje

• 2023 berichten

Het idee van een live action cartoon film met de wereld beroemde animatie figuur Woody Woodpecker is natuurlijk heel leuk bedacht.

Helaas is de uitwerking niet best.

Er komen verschillende cartoon figuren van de oude cartoons van vroeger in een nieuw jasje voorbij.

Die niet echt mooi en pakkend geanimeerd zijn.

Woody Woodpecker ziet er best leuk uit.

Ook een leuke en grappige stem die dicht bij de orginele cartoons komt.

Alleen de ogen van Woody Woodpecker hadden mooier gemaakt moeten worden voor een betere uitstraling.

De hele film is helaas zeer mager en een weinig uitdagend concept en verhaal, een gemiste kans voor zo beroemde animatie figuur.

De film is kinderachtig dat is jammer.

En de cast speelt matig.

Voor de jongste kinderen is deze film, wel veel leuker.

Zelf geef ik hem nog twee en halve ster.

Voor de moeite, maar eigenlijk krap 2 sterren.

Best een aardige en vermakelijke film maar geen hoogvlieger helaas.

avatar van devil1973

devil1973

Niet veel mis mee met deze. Simpel verhaaltje maar zulke films was ik gek op in mijn jeugd. 2,5 voor de film zelf en een halve punt erbij voor degene die de show steelt.. Buzz!