• 11.785 nieuwsartikelen

Genre: Romantiek / Komedie

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Pim van Hoeve

Met onder meer: Susan Radder, Noël van Kleef en Britt Scholte

IMDb beoordeling: 5,3 (118)

Gesproken taal: Nederlands en Spaans

Releasedatum: 7 maart 2024

Plot Buenas Chicas

Billie (Susan Radder) is een superambitieuze junior advocaat met het hart op de tong. Maar nadat ze een belangrijke zaak heeft verpest, dreigt ze te worden ontslagen. Om dit te voorkomen gaat ze met haar beste vriendinnen Allegra (Noël van Kleef) en Coosje (Britt Scholte) op wijnreis naar het zonnige Spanje. Billie’s werkelijke doel? Haar baan behouden door de Spaans-Nederlandse wijnboer Bruno (Juvat Westendorp) te overtuigen om zijn wijngaard op te geven en zijn grond te verkopen aan Billie’s cliënten die daar een golfresort willen bouwen. Eenmaal in Spanje loopt echter niets zoals het moet en tot overmaat van ramp staat Billie’s collega en ex-geliefde Rogier (Thijs Boermans) ook nog onverwachts op de stoep.

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 7 maart 2024 in de bioscoop (Independent Films)

avatar van Noelfan

Noelfan

Ik was bij de premiere van het speelfilmdebuut van Noel van Kleef. Hele leuke film. Het verhaal (en de mannen) hebben niet zoveel om het lijf, maar de acteurs en actrices zijn allemaal super. Prachtige beelden en een heerlijke feel good sfeer en Noel steelt de show! Ik hoop dat er nog veel (hoofd)rollen volgen!

kappeuter (crew films)

Vanaf 7 juni te zien op Prime Video

avatar van Waku

Waku

Noelfan schreef:

Wij van WC eend adviseren WC eend?