• 10.523 nieuwsartikelen
  • 8.962.351 stemmen

Istanbul Için Son Çagri (2023)

Drama / Romantiek | 91 minuten

Met onder meer: Beren Saat, Kıvanç Tatlıtuğ en Senan Kara

Gesproken taal: Turks en Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Istanbul Için Son Çagri

New York, liefde en tweede kansen... Serin, wiens bagage is meegenomen door een andere passagier, kruist het pad van Mehmet op New Yorks JFK International Airport. De twee getrouwde mensen zijn vreemden voor elkaar. Ze zijn op zoek naar vermiste bagage en beleven een onvergetelijke nacht vol spanning, verlangen en verleiding in de grootstad.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

BBarbie

Bouquetreeks-achtig verhaal met een ietwat aparte structuur, want het eerste deel van de film blijkt bij nader inzien het tweede deel van het verhaal te zijn..Knappe stelletjes als deze kom je naar mijn gevoel alleen in romantische films tegen.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

Een typische meidenfilm, waarbij elke man met haar op zijn borst in slaap valt. De belachelijke twist halverwege het verhaal is het enige verrassende aan de film. En natuurlijk het fake orgasme van Beren Saat, dat niet zou misstaan naast dat van Meg Ryan. Slechte acteurs maar wel redelijke mooie cinematografie, vooral in New York. Het Turks is niet om aan te horen, maar 'gelukkig' kun je de film wel in het Engels bekijken.

avatar van soom

soom

Ben deliyim açık Istanbul.

Beste Turkse vertaling ooit via Google.

Natuurlijk zijn de beelden in Bew York. New York geweldigfabtastisch..

Bouquet/Hallmark-achtig redelijk lekker.

avatar van Noodless

Noodless

Volgens mij mijn eerste Turkse film ooit, helaas weet de film zowel op romantisch als dramatisch vlak niet te pakken en dat komt vooral door het acteerwerk, de ongeloofwaardige chemie tussen beide hoofdpersonages en het zwakke script. New York wordt wel mooi belicht en de twist halverwege is wel verrassend. 4/10