• 10.590 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Daniel Benmayor

Met onder meer: Lela Loren, María Pedraza en Carlos Scholz

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Awareness

Ian is een rebelse tiener die samen met zijn vader aan de rand van de maatschappij leeft. Ze overleven door kleine zwendelpraktijken uit te voeren dankzij Ians buitengewone gave om visuele illusies in de geest van anderen te projecteren. Nadat hij per ongeluk zijn krachten in het openbaar onthult, komt een geheim agentschap achter hem aan. Terwijl hij probeert te ontsnappen, ontdekt Ian dat hij niet de enige is met deze krachten en dat zijn hele leven een leugen is geweest.

avatar van DreamTech

DreamTech

aardig filmpie zit wat leuke actie in maar verhaal is niet echt goed, jammer had veel meer in kunnen zitten !

avatar van RoFFeL

RoFFeL

Meer een Actie-SciFi als je mij vraagt. Ja, als je bewustzijn groot genoeg is dan is veel mogelijk. Beetje fantasie nodig bij deze film, maar leuk verhaaltje met interessant onderwerp. Niet teveel actie gewoon goed en boeiend naar gekeken.

avatar van schumacher

schumacher

Niet mijn ding helaas.

avatar van frans123

frans123

Na een half uur uit gezet Werd een actie film Niet mijn ding.