• 11.444 nieuwsartikelen
  • 9.037.761 stemmen

Mocro Maffia: Tatta (2023)

Misdaad | 65 minuten

Genre: Misdaad

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Victor D. Ponten en Joeri Holsheimer

Met onder meer: Robert de Hoog, Achmed Akkabi en Mads Wittermans

IMDb beoordeling: 7,0 (514)

Gesproken taal: Nederlands

• Videoland Bekijk via Videoland

Plot Mocro Maffia: Tatta

Na de ontvoering van Samira, de zus van Paus, in seizoen vier van 'Mocro Maffia', is ook Tatta spoorloos. Hij bereidt een wraakactie voor tegen zijn voormalige bondgenoot Paus. Om dit plan te laten slagen, heeft hij de hulp nodig van zijn oudere broer Otto. Die zit echter vast in de Hongaarse gevangenis. Tatta weet hem vrij te krijgen, maar dan worden de twee steeds verder weg van Tatta's beoogde doel gebracht.

logo tmdbimage

avatar van gotti

gotti

Vanaf 28 april op Videoland!

kappeuter (crew films)

avatar van MindlessAssassin

MindlessAssassin

Onthou dit moment goed.

Het is inmiddels alweer een jaar geleden dat er iets Mocro Maffia’s gerelateerd uitkwam. De serie lijkt even een pauze te hebben genomen, naar een toch matig ontvangen S4.

Net zoals met Meltem, gebruikt Mocro Maffia wederom een shortfilm, om het verhaal voort te zetten. Ditmaal, dat van Tatta. Tatta, is een van de geliefde personages van de show en daarbij ook een personage van het eerste uur.

Deze film heeft zijn sterke momenten, maar ook zeker een heleboel zwakke aspecten. Dialogen zijn matig, acteerwerk niet altijd overtuigend en het verhaal is okay, maar de uitwerking soms nogal absurd.

De shoot-out scène, is wat deze film voor mij nog tot een voldoende tilde, samen met het einde.

avatar van umbra

umbra

Enorme fan vd serie, dit lijkt door de duur wel gewoon 1 aflevering Binnenkort, misschien vandaag nog, eens bekijken.

avatar van umbra

umbra

Beduidend minder dan de serie, ik miste dat beklijvende en rauwe sfeertje. Hopelijk is seizoen 5 op het niveau vd overige seizoenen en niet op dit vrij flauw voorgerechtje.

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

Robert geeft nogmaals een masterclass acteren. Heerlijke rol in een verder vermakelijke film.

avatar van Waku

Waku

Blijft toch nog steeds een van de betere nederlandse series.

Nu wederom een soort van speelfilm/ tussenepisode en ik moet zeggen dat ik reikhalzend uitkijk naar het volgende seizoen. Robert de Hoog is weer uitstekend op dreef en zijn acteer talent is echt op erdedivisie niveau om in voetbal termen te spreken. Lekker misdaad filmpje weer, had van mij wat langer mogen duren.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Tegenvaller deze film. Ik vind wel dat Robert de Hoog het heel goed acteert. Dat is nou nog eens een andere rol dan Nova Zembla. Maar ik vond Mocro Maffia best goed, de serie maar Tatta haalt het niet bij de serie.