• 10.545 nieuwsartikelen

Met onder meer: Linda de Mol, Peter Paul Muller en Lies Visschedijk

Gesproken taal: Nederlands

Releasedatum: 4 november 2021

Plot Alles op Tafel

"One dinner. Seven phones. How many secrets?"

Zeven goede vrienden komen samen voor een gezellig etentje. Wat begint als een leuke avond, verandert als iemand voorstelt een spel te spelen: iedereen legt zijn telefoon op tafel en alles wat die avond binnenkomt moet met de hele groep worden gedeeld. Als de berichten binnenkomen, leren ze elkaar van een hele andere kant kennen. De onderlinge spanning stijgt. Wat hebben ze te verbergen en hoe goed kennen de vrienden elkaar eigenlijk?

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van umbra

umbra

Is van begin al meteen vreemde 'vriendengroep' met veelal gezeik, non-stop irritant geplaag, direcht spanning, in zo'n groep wilk ni terecht komen se. Vond dit echt geen boeiende film, voooral hoopje irritante peopz aan tafel. En dan dat einde, zo loos, ooh ts allemaal ni gebeurt, tijdens de maansverduistering...

avatar van jipt

jipt

Ongeloofwaardig, maar leuk om te zien hoe deze onsympathieke personages zichzelf het leven zuur maken. Mooi ambivalent einde.

Het zal wel de zoveelste remake zijn, maar dit spreekt me toch het meeste aan in het Nederlands.

avatar van jipt

jipt

Linda de Mol in één van de hoofdrollen en Rietbergen op de muziek geeft de film nog een extra lading.

avatar van merijn82

merijn82

Zolang je dit niet al te serieus neemt, kijkt het inderdaad wel weg als een soort Ali Express-Festen van Nederlandse bodem en is het best te doen. Jammer van Linda de Mol, maar verder wel vermakelijk.

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Ik heb het origineel gezien, maar weet er weinig meer van. Maar met 4 sterren vond ik ´m in ieder geval niet slecht. Deze film ook niet. Het kijkt lekker weg, blijft interessant. Jammer van het waardeloze einde. En iedereen (oke Linda iets minder) acteerde goed, maar waarom toch steeds weer dezelfde koppen. Zelfs 2 acteurs uit Gooische Vrouwen die weer elkaars partners zijn.

avatar van elayz

elayz

Leuke film van Nederlandse bodem. Prima vermaak geen standaard romkom verhaal.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Wij hebben best genoten van deze film. Natuurlijk alleen maar bekende koppen, maar dat weet je als je naar een Nederlandse film gaat kijken. Ik vond Linda de Mol wel goed spelen, hoor!

De personages zijn (bijna) allemaal vervelend en achterbaks, maar dat hoort bij het verhaal, anders gebeurd er niet veel!.

Als ik mijn telefoon op tafel zou leggen een avond lang, komt er (waarschijnlijk) niks binnen. Heb ook gelukkig geen 'social media' en bewust een klein netwerk. De (vreselijke) Engelse term: 'Joy of missing out' is aan mij wel besteedt.

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ik had het Italiaanse origineel een paar jaar terug in de bioscoop gezien en vond die erg goed. Met deze remake van eigen bodem heb ik me ook prima vermaakt. Super ongemakkelijke momenten wisselen elkaar af. Op een gegeven moment vond ik het wel iets ontsporen: meisje dat zwanger blijkt volgt gelijk na opmerking inzake de oorbellen. Het slot vond ik ook wat minder dan dat van het origineel. Het kwam op hetzelfde neer maar hier moest het extra uitgelegd worden.

avatar van Vonni

Vonni

Onderhoudend, we waren al door een kennis gewaarschuwd voor het gekke einde. Dus dat viel mee. Eigenlijk best grappig bedacht de plot!

avatar van JolaCola21

JolaCola21