ad

Genre: Drama

Geregisseerd door: Jean-Claude La Marre

Met onder meer: Robert Ri'chard, Tyson Beckford en DeRay Davis

Over Chocolate City

Michael is een met zichzelf worstelende student wiens leven plots verandert wanneer hij de eigenaar van een mannelijke stripclub ontmoet. Michael wordt de nieuwste 'exotische danser' van de heetste nachtclub in de stad: Chocolate City. Hij moet nu omgaan met de onverwachte druk als vrouwenmagneet, de afgunst van zijn collega-dansers en op de koop toe zijn nieuwe beroep verborgen houden voor zijn familie.

imageimage

avatar van Corcicus

Corcicus

• 1969 berichten

Goed voor de huisvrouwen die stiekem dromen van een chocolate candy stick.

Theunissen

De donkere versie van de leuke film "Magic Mike (2012)", vandaar ook de titel "Chocolate City", maar dan een hele slechte versie, want zowel het verhaal als de uitvoering ervan zijn beroerd en hetzelfde geldt voor de gehele cast (met misschien wel als dieptepunt Carmen Electra als Club DJ).

I.p.v. dat men er een luchtige Drama film van heeft gemaakt, heeft men er juist een serieuze Drama film van gemaakt, die echter de plank volledig misslaat. Ondanks dat de film niet lang duurt, is het een hele marteling (mede ook door de vreselijke muziek) om deze film tot het einde uit te zitten. Aan deze film hoef je maar weinig woorden vuil te maken en dat doe ik dan ook maar.

Misschien dat bepaalde soorten vrouwen deze film nog leuk vinden (er valt bij de heren overigens geen Mars of Snicker-reep te zien, maar wel zeer regelmatig een chocolade sixpack), maar zelfs dat betwijfel ik.

avatar van Decec

Decec

Een redelijke drama film...

Gewoon goed verhaal...

Prima acteerwerk...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...