Famke Next (2020)

Nederland
Documentaire
90 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door June te Spenke
met Famke Louise

Wie is Famke Louise nu echt? De 21-jarige vlogger, zangeres en influencer weet het zelf ook niet meer. Ze wordt omringd door managers die haar carrière sturen, ze heeft een miljoen volgers op Instagram. Maar wat wil ze zélf eigenlijk? Documentairemaker June te Spenke volgde Famke Louise een jaar lang.

Vreselijk vreselijk en wat een naar persoon.

avatar van eRCee
Wat vond je er zo vreselijk aan stinissen?

avatar van Ajax&Litmanen1
Stop Making Stupid People Famous.

eRCee schreef:
Wat vond je er zo vreselijk aan stinissen?

Alles aan haar hoe ze zich gedraagt die vreselijke air en nog erger de mensen die haar volgen,,,, Ik had nog nooit van haar gehoord maar door dat corona gebeuren was ze plotseling in het nieuws we kunnen niet allemaal even slim zijn maar dit vind ik een arrogant en dom kind.

Maar wat vond je van de docu?

avatar van Kondoro0614
Ik wil niks van haar weten, waarom blijft ze maar telkens op mijn beeldscherm verschijnen .

avatar van eRCee
merijn82 schreef:
Maar wat vond je van de docu?

Precies, dat is ook mijn vraag.

Heel beeldend. Wat een prachtvrouw. Was iedereen maar zoals zij. Zo verstandig. Ik kan vanaf mijn beeldscherm ruiken dat ze een heel hoog IQ heeft. Ze maakt zo’n goeie indruk. Vooral de legendarische woorden: “ik heb superveel respect voor corona, in eerste instantie”. Daar slaat ze de spijker mee op de kop. Vrouwen zouden een voorbeeld aan haar en haar verstandigheid moeten doen.

avatar van 606
Uhm 99Kees ? Heb jij wel de juiste Documentaire gezien? Want IQ en Famke gaan echt niet samen hoor! Zeker niet in een documentaire van niveau zoals jij beweert.

avatar van narva77
narva77 (crew)
Volgens mij is zijn bericht wat sarcastisch bedoeld, maar misschien niet als zodanig door iedereen begrepen.

avatar van thunderball
Hahaha! 't Ligt er toch wel heel erg dik op, zou je zeggen.

avatar van Ajax&Litmanen1
Ja doh. Het druipt er zelfs vanaf.

Wel jammer van de 5 sterren, stijgt het gemiddelde weer van

avatar van thunderball
Ai! Die vijf sterren had ik nog niet opgemerkt.
Je kunt natuurlijk ook te ver gaan in je sarcasme, maar... er dan ook voor 200% voor gaan verdient wel mijn respect.