Uphill All The Way (1986)

Komedie / Western

geregisseerd door Frank Q. Dobbs
met Roy Clark, Mell Tillis en Burl Ives

Ben en Booger zijn twee kleine criminelen die anno 1916 in een stadje in Texas terechtkomen. Ondanks hun goede bedoelingen raken ze snel in de problemen als ze door een potige gokker betrapt worden op valsspelen met poker. Ternauwerdood weten ze met hulp van de lokale meisjes van plezier te ontsnappen via een aangrenzend bordeel. Als ze de volgende dag de rekening niet kunnen betalen, besluiten ze geld te lenen bij de bank. Als onderpand hebben ze een antiek pistool. De bankier denkt echter bij het zien van het wapen dat hij beroofd wordt en slaat groot alarm. Ben en Booger vluchten, met achter zich aan de sheriff, het halve stadje, de bankier en de man wiens auto ze 'geleend' hebben.