De Grote Sinterklaasfilm (2020)

Nederland
Familie

geregisseerd door Lucio Messercola
met Bram van der Vlugt, Chris Tates en Erica Terpstra

De Sint en de Pieten zijn terug in de Grote Sinterklaasfilm! Sinterklaas en de Pieten zitten met een groot probleem, het kasteel van Sinterklaas staat namelijk op instorten en moet gesloopt worden. Daarom moeten Sinterklaas en de Pieten noodgedwongen op de camping logeren. Zelfs Hugo Hogepief zit met de handen in het haar, want geen kasteel betekent geen cadeautjes en pepernoten voor de kinderen. Al doen Kim Kado, Marco Marsepein en Willem Wortel nog zo hun best, het Sinterklaasfeest lijkt bijna in de soep te vallen. Maar staat het kasteel van Sinterklaas wel écht op instorten of is het een sluw plan van Stan & Olivier? Kikkie en Paco vertrouwen de boel niet en gaan op onderzoek uit. Lukt het hen om het Sinterklaasfeest te redden?

Vanaf 7 oktober in de bioscoop (WW Entertainment)

avatar van cor1946

avatar van BlueJudaskiss
cor1946 schreef:

Oke Boomer.

avatar van Donkerwoud
Zouden ze op tijd de stoomboot vinden of niet? Spannend, spannend!

avatar van Ajax&Litmanen1
Met Erica Terpstra zie ik. Die krijgt zeker de rol van Snoep-piet?

avatar van Donkerwoud
cor1946 schreef:
Als er geen zwarte pieten zijn kijk ik niet.

Ik ga sowieso niet kijken want ik heb op m'n vijfendertigste minder behoefte aan Sinterklaasfilms. En zo goed als 'Het Paard van Sinterklaas' (2005) worden ze zelden.