Killer Cheerleader (2020)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Tom Shell
met Ashlynn Yennie, Dominique Booth en Kalen Bull

Na de vroegtijdige dood van haar moeder gaat Darcy bij haar welgestelde tante Cassandra wonen. Darcy woont een training bij van de lokale cheerleaders en wordt ondanks een meningsverschil met de populaire Taylor toch lid. Darcy komt in de problemen als een van de cheerleaders dood aangetroffen wordt in de kleedkamer. Ze krijgt vervolgens te maken met beschuldigingen en chantage.