InstaFame (2020)

Alternatieve titel: InstaPsycho

Thriller

geregisseerd door Nick Everhart
met Nicky Whelan, Laura Wiggins en Makenzie Vega

Gwen is gescheiden en heeft een goede band met haar dochter Maddie. Maddie begint aan haar laatste schooljaar en is blij als ze haar vriendinnen Kelly en Lacey weer ziet. Maddie wil populairder worden en maakt selfies die ze op haar sociale media plaatst. Ze komt in de problemen als er een moord gepleegd wordt en iemand haar de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Gwen is overtuigd van Maddies onschuld en probeert haar te beschermen.