Ardab Mutiyaran (2019)

India

geregisseerd door Manav Shah
met Sonam Bajwa, Ninja en Mehreen Pirzada

Babbu Bains, een jong, levendig en moedig meisje, vindt haar roeping als agent bij een financieringsmaatschappij die wordt gerund door een ander eigenwijs meisje, Shruti. Babbu's partner Vicky moet altijd Shruti's toorn incasseren. Vanwege hun voortdurende botsingen geeft Shruti Babbu de opdracht voor een valse financiering om haar in de problemen te brengen. Dit resulteert in Babbu’s ontmoeting met Rinku Bansal.