Theeran Adhigaaram Ondru (2017)

Alternatieve titels: Braveman - Chapter One | Dheeran Athigaram Ondru | Theeran | Theeran Adhigaram Ondru | தீரன் அதிகாரம் ஒன்று

India
Actie / Misdaad

geregisseerd door H. Vinoth
met Karthi, Rakul Preet Singh en Abhimanyu Singh

Theeran is politieagent. Hij moet een reeks moorden en mysterieuze inbraken oplossen. De vingerafdrukken van de schuldigen en het feit dat de misdaden volgens een patroon zijn gepleegd zijn de enige aanwijzingen. Het is aan hem om erachter te komen hoe hij deze zaak kan afsluiten. Slaagt hij erin zijn opdracht tot een goed einde te brengen?