Crispy's Curse (2017)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door John Williams (III)
met Marnix Van Der Kraan, Pete Bennett en Matthew Sandland

De moordende clown Crispy komt weer tot leven en zet zijn gestoorde spelletjes voort. Hij wil wraak nemen op degenen die hem vermoord hebben en laat in een stadje een spoor van dood en verderf achter. De leden van een christelijke heavy metal band en een groepje geestenjagers doen er alles aan om Crispy te stoppen. Ondertussen onderzoeken twee rechercheurs de moorden.