Guddi (1971)

India
Drama / Komedie

geregisseerd door Hrishikesh Mukherjee
met Dharmendra, Jaya Bachchan en Sumita Sanyal

Guddi is een stil en eenvoudig schoolmeisje dat gek is op Bollywood-films. Ze denkt dat in films echte dingen worden vertoond. Ze is gek op een filmster en acteur "Dharmendra" en hij is haar echte held, ze zal alles geven om bij hem in de buurt te zijn. Nu ze wat opgegroeid is kan ze nog steeds geen onderscheid maken tussen de realiteit van het leven en de film. Haar obsessie voor films en Dharmendra is zo groot dat ze niet eens wil trouwen met iemand anders dan Dharmendra zelf. Een jongen is intens verliefd op haar, en valt ook in de smaak bij haar familie, maar het meisje geeft niet eens om hem omdat ze te veel van die filmster houdt.