Go! Go! Cory Carson: The Chrissy (2020)

Alternatieve titels: Toot-Toot Cory Carson: The Chrissy | Toet Toet Cory Carson: De Chrissy

1 stem

Animatie

geregisseerd door Stanley Moore en Alex Woo
met de stemmen van Maisie Benson, Kerry Gudjohnsen en Alan C. Lim

Cory Carson heeft een dans bedacht: De Chrissy. Samen met de andere Carson-kids doet hij mee aan een talentenjacht. Het is een groot succes en ze winnen de wedstrijd. De Chrissy wordt al gauw populair, maar helaas voor Cory krijg zijn kleine zusje alle aandacht.