Ringa Ringa (2010)

India
Thriller

geregisseerd door Sanjay Jadhav
met Ajinkya Deo, Bharat Jadhav en Sonali Kulkarni

Rangrao is een politicus met een criminele achtergrond. Hij streeft ernaar ooit de minister-president van Goa te worden. Door de openbaarmaking van zijn daden door zijn eerlijke veiligheidsagent Siddharth aan de partijpresident, staat hij op het punt te worden ontmaskerd. Rangrao probeert de partijpresident te chanteren en stuurt zijn handlangers naar Siddarth, die op de vlucht slaat met alle bewijzen.