Dharala Prabhu (2020)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Krishna Marimuthu
met Harish Kalyan, Tanya Hope en Vivek

Dr. Kannadasan Meiyappan is een vruchtbaarheidsexpert die een kliniek en spermabank runt in de levendige straten van Parry's Corner, Chennai. Hij rekent op het kunstmatige inseminatieprogramma van de kliniek dat sperma van hoge kwaliteit verzekert voor stellen die moeite hebben met zwanger worden. Prabhu wordt door de dokter met dit doel benaderd en stemt toe om donor te worden.