Gumrah (1993)

India
Misdaad / Drama

geregisseerd door Mahesh Bhatt
met Sanjay Dutt, Sridevi en Anupam Kher

De mooie Roshni Chadha is het enige kind van Sharda Chhadha en werd door haar vader in de steek gelaten. Ze kende weinig geluk in haar jeugd. Roshni maakt kennis met Rahul Malhotra en beide voelen zich tot elkaar aangetrokken. Rahul ontdekt dat ze kan zingen, helpt haar om een professionele zangeres te worden en ze wordt landelijk beroemd. Wanneer ze een echte ster is, komt ze eindelijk tot bloei. Maar een jaloerse fan brengt haar in ernstige moeilijkheden.

avatar van Grindhouse62
Een aardige Bollywood film. Ik heb Gumrah zojuist op Netflix gezien en heb mij er wel mee vermaakt, maar heb betere films uit India gezien. Een 2.5