Vampires (2020)

Fantasy / Horror
Miniserie, 6 delen

geregisseerd door Benjamin Dupas, Isaure Pisani-Ferry en Anne Cissé
met Oulaya Amamra, Suzanne Clément en Kate Moran

De familie Radescu woont ondergronds in de stad Parijs. Doina, de dochter van het gezin, ontdekt op 16-jarige leeftijd dat ze een vampier is. Deze ontdekking zal het dagelijkse leven van het gezin danig veranderen. Doina zal moeten leren leven met een dubbele persoonlijkheid: half mens en half vampier. 's Nachts wordt ze achternagezeten door een geheime vampierengemeenschap en overdag worstelt ze met haar nieuw verkregen krachten en haar familie.