Frida - Viva la Vida (2019)

Italië
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Giovanni Troilo
met Asia Argento en Cristina Kahlo

Frida Kahlo (1907-1954), de Mexicaanse kunstenares wist als geen ander haar eigen, overwegend schrijnende levensverhaal te vangen in kleurrijke zelfportretten. De Italiaanse actrice Asia Argento de kijker mee in het levensverhaal van Frida. Exclusieve interviews zoals met haar achternicht, de fotografe Cristina Kahlo, historische documenten en reconstructies maar bovenal de schilderijen van Kahlo, vertellen het verhaal.

• Vanaf 25 juni in de bioscoop

Vanaf 11 juni in de bioscoop (Piece of Magic)