We Only Know So Much (2018)

Alternatieve titel: We Weten Lang Niet Alles

geregisseerd door Donal Lardner Ward
met Jeanne Tripplehorn, Damian Young en Loudon Wainwright III

Jean Copeland is een emotioneel teruggetrokken vrouw en moeder van twee kinderen. Ze gaat naar het ouderlijk huis van haar man om voor zijn bejaarde familieleden te zorgen. Haar man, Gordon, is zich er niet van bewust: hij heeft het te druk met de vrees dat hij zijn kostbaarste bezit, zijn verstand, kwijtraakt na een ontmoeting met een ex-vriendin die hij zich niet herinnert. Daarnaast hebben hun kinderen hun eigen ambities en problemen.