Leave the Bus through the Broken Window (2019)

Verenigde Staten / Hongkong
Documentaire

geregisseerd door Andrew Hevia

Andrew Hevia vliegt naar de andere kant van de wereld om een documentaire te maken over de internationale kunstbeurs in Hong Kong. Maar niet alles verloopt volgens plan en hij voelt zich steeds meer verloren. Midden in zijn existentiële crisis vol eenzaamheid en vervreemding in deze geglobaliseerde wereld richt hij de camera op zichzelf. Op speelse wijze doorbreekt hij alle gangbare conventies van het documentaire-maken. Een postmoderne verkenning van een persoonlijke zoektocht, met als boeiende achtergrond de cultuurschok van een westerling in de Hongkongse kunstwereld.