Masameer: The Movie (2020)

Saoedi-Arabië
Animatie / Komedie

geregisseerd door Malik Nejer
met de stemmen van Shahad Alahmari, Malik Nejer en Yousef Aldakheel

Dana is een Saoedisch meisje met een passie voor AI. Ze begint aan een reis om veel goeds te verrichten in de wereld met behulp van robotica. Ondertussen hebben drie vrienden Saad, Saltooh en Kalb een dieptepunt bereikt en gaan ze op een eigen reis om zichzelf te bewijzen aan de samenleving door superhelden te worden die misdaad bestrijden.