Liebesgrüße aus der Lederhose II Teil: Zwei Kumpel auf der Alm (1974)

Alternatieve titels: Laß Jucken Kumpel - 4. Teil | Liebesgrüße aus der Lederhose II. Teil: Der Saisongockel | In Tirol Gaat de Ontucht Vrolijk Verder

West-Duitsland
Komedie / Erotiek

geregisseerd door Franz Marischka
met Peter Steiner, Elfie Pertramer en Hans-Henning Claer

Twee stadsjongens uit het Ruhrgebied hebben een all-in vakantie in Beieren geboekt. Ze denken dat daar het vrouwelijke schoon ook bij inbegrepen is.

He du, kumpel!

avatar van Ramon K
Ziehe mal die Hose aus!

Best wel grappig dat de Cover van zowel dit deel als deel 3 t/m 6 identiek zijn Dat geeft al min of meer de kwaliteit aan van dit soort flauwe sex komedies die werkelijke nergens om gingen. Als men nu om de 5 minuten wat bloot erin had gedaan dan was het nog wel te pruimen maar meer dan 5 minuten bloot zit er niet in deze slappe hap. Meer dan een slappe hap kreeg je als man zijnde ook niet bij het bekijken van dit gedrocht. Ach ja toch nog een schamel puntje vanwege de nostalgie.