Liebesgrüße aus der Lederhose (1973)

Alternatieve titel: Vrolijke Ontucht in Tirol

West-Duitsland
Komedie / Erotiek

geregisseerd door Franz Marischka
met Peter Steiner, Birgit Bergen en Rinaldo Talamonti

De mannen uit Oostenrijk vrezen de zomer, want dat betekent weer veel seksueel werk. Daarom huren ze een man uit Italië in.

Dit is een fantsastische film. Je kunt hem bij me kopen voor 60 euro.... KOOPJE! Dit soort dingen zijn extreem zeldzaam! 'Nacht van de Wansmaak' - materiaal!!! CULT! hyperCULT bijna. Ja, het laagste niveau ku(l)t film vind je hier...

ZESTIG euro?!

Kom op man dat heb je er toch wel voor over, of ben je geen kenner?

avatar van mikey
Ja maar; 60 euro is ongeveer 140 gulden!?

Ja maar je krijgt er heel wat voor terug! Kom op: 140 gulden voor Liebesgrusse aus der Lederhose! Is een koopje!

Hoeveel heb je er wel voor over?

woon in venlo en als ik de grens over ga vind ik ze voor maar een paar euro, bij een hele groote duitse supermarkt weet niet als ik de naam mag noemen.

avatar van mikey
Dat denk ik wel.

jammer

Sneakerjeans29
kun je beter 100 Euro of meer geven voor het echte werk. Toen ik op de MAVO zat en dan in het weekend dit soort geile zaterdagavonden op tv.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Vrij standaard tiroler met idiote muziek en belachelijke acteerprestaties. Niet erotisch maar helaas ook niet komisch. Het is bijna niet voor te stellen maar er zijn tirolers geweest die nog enigszins vermakelijk waren. Deze niet.. Kreeg maar liefst zes vervolgen. Slecht.

avatar van movie acteurs
Een van de simpele Tiroler films van vroeger toen dit soort films nog een Nederlandse titel kreeg. Heb hier nooit veel aan gevonden. Ik vind het persoonlijk ook erg irritant. Dit soort films hadden ze al na een uurtje kunnen afronden. Blijkbaar moest het 28 minuten meer en hier is dan de eerste Tiroler film. Maar net zoals de rest slecht en beneden alle peil. 1,0.

HaHaHaHaHa dit is toch typisch jeugdsentiment. Ik kan me nog goed herinneren dat dit soort films (en vooral het Lederhose repertoire) eind jaren 80 (komst kabel TV) op de Duitse TV (RTL+ en Sat 1) werden uitgezonden. Als jongeling vond je dat altijd spannend want je hoopte altijd veel bloot te zien en de rest nam je op de kop toe. Al met al viel het met het bloot zwaar tegen en meestal nam je dit soort films dan ook op en spoelde je het vooruit naar een volgende bloot scene. Qua verhaal gaan deze films natuurlijk nergens om. Het is altijd een tenenkrommend flut verhaal en datzelfde geldt ook voor de humor. Eigenlijk waren deze films best een kwelling om aan te zien, zo slecht waren ze

Maar deze films zijn natuurlijk alleen maar gemaakt om de man wat op te winden en eerlijk gezegd slagen deze films daar nergens in.

avatar van Capablanca
Hele mooie..... naamvallen!