Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Thomas & Friends: Digs & Discoveries (2019)

Alternatieve titel: Thomas de Stoomlocomotief: Opgraven & Ontdekken

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Animatie / Familie

geregisseerd door Joey So en Dianna Basso
met de stemmen van John Hasler, Anna Francolini en Steven Kynman

Thomas de Stoomlocomotief heeft al veel gereisd, maar gaat nu voor het eerst naar Italië. Daar ontmoet hij de aardige en slimme Gina, een expert op het gebied van alles dat Italiaans is. Thomas vindt zichzelf enorm wereldwijs en wil aan Gina bewijzen dat hij haar hulp niet nodig heeft, maar in werkelijkheid valt hij van de ene verbazing in de andere. Als Thomas door zijn overmoedigheid verdwaalt in een oude mijn, komt hij er al snel achter dat het leren van nieuwe dingen de nodige tijd kost.

• vanaf 21 januari te koop op dvd