Solid Gold (2019)

Polen
Misdaad / Drama

geregisseerd door Jacek Bromski
met Janusz Gajos, Andrzej Seweryn en Marta Nieradkiewicz

Kaja Miller is een jonge en eerlijke politieagente. Tijdens een van haar missies wordt ze echter gekidnapt. Ze weet te ontsnappen en neemt ontslag. Acht jaar later komt ze haar voormalige werkgever weer tegen. Hij is bezig met het onderzoek naar een misdaadorganisatie en vraagt Kaja om hulp. Kaja verdiept zich in de zaak en komt uit bij Kawecki, een louche zakenman.