Shell and Joint (2019)

Japan / Finland
Drama / Komedie

geregisseerd door Isamu Hirabayashi
met Mariko Tsutsui, Keisuke Horibe en Aiko Sato

Het verhaal volgt verschillende personages in een Japans capsulehotel. Het ene moment filosoferen insecten in een poppenanimatie over de dood, het volgende kletst een stel mannen over erecties in de sauna. Een hotelmedewerkster die meerdere zelfmoordpogingen deed, onder andere door in een zee met haaien te springen wijt het allemaal aan een bacterie die haar gedachten stuurde.

avatar van Basto
Zo mijn eerste op het iffr

avatar van Basto
Helaas. Erg traag, elke scene in een vast shot. Super droog en weinig interessant. Op het eind zijn er nog wel een paar leuke scenes, maar dan moet je wel in je stoel blijven zitten. Geen aanrader wat mij betreft.

Krappe 2