One Less God (2017)

Alternatieve titels: The Mumbai Siege | The Mumbai Siege: 4 Days of Terror | House of War

1 stem

Australië / Nepal
Drama / Thriller

geregisseerd door Lliam Worthington
met Joseph Mahler Taylor, Kabir Singh en Mihika Rao

November 2008. Een groep terroristen uit Pakistan begeeft zich naar een bekend hotel in Mumbai. De gasten van het hotel worden vier dagen lang gegijzeld en moeten er alles aan doen om in leven te blijven. Ondertussen probeert de Indiase regering de situatie onder controle te krijgen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.