Sing Me a Song (2019)

1 stem

Frankrijk / Duitsland / Zwitserland
Documentaire

geregisseerd door Thomas Balmès

In Sing Me a Song zoekt de filmmaker Peyangki opnieuw op. Zeventien jaar is hij nu, nog steeds monnik en compleet vergroeid met zijn telefoon, zoals al zijn vrienden in het klooster. Zelfs tijdens het bidden zitten ze continu op hun mobieltjes. Via WeChat heeft Peyangki een vriendinnetje opgedaan. Zij woont in de grote stad, Thimphu. Peyangki denkt erover om het klooster te verlaten, maar internetliefdes hebben zo hun beperkingen.

• Vanaf 30 juli in de bioscoop

Vanaf 30 juli in de bioscoop (MOOOV Film Distribution)