De Wereld aan Je Voeten (2019)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Michiel van Erp

Documentairemaker Michiel van Erp volgde een aantal Utrechtse kinderen van 2010 tot en met 2018, het jaar dat ze 18 werden. Welke gebeurtenissen in hun leven maken hen tot de persoon die ze zijn geworden? Hoe is het om op te groeien zonder vader of juist dag in dag uit met hem te werken? Valt het leven op kamers mee of tegen? Voelt de liefde voor eeuwig of denk je nog vrij over relaties? En hoe zie je je toekomst als werkende?

avatar van MovieHolic
Leuk om te zien, maar wel iets te oppervlakkig. Het 1x per jaar bezoeken en vragen hoe de zaken er voor staan was wat te weinig vond ik.