Entwined (2019)

Griekenland
Drama / Fantasy

geregisseerd door Minos Nikolakakis
met Prometheus Aleifer, Anastasia Rafaella Konidi en Kostas Laskos

Stadsdokter Panos verhuist naar een afgelegen dorpje om daar zorg te bieden aan de oudere bevolking. Hij is meteen smoorverliefd als hij de mooie Danae ontmoet. Zij heeft een zeldzame huidziekte, waardoor haar huid op boomschors lijkt. Vanwege de bijgelovigheid van de bevolking leeft ze in isolatie in het bos. Vastbesloten haar te genezen ontdekt Panos dat Danae niet de hulpeloze vrouw is die hij dacht.